Erva-mm ay ne uyku var ne bisi çıldırmamak mümkün değil bugün evde mont ve çanta bulduk öyle gezdik herşeye sarılıp öpüyoruz ne zaman uyuyacak bu bebiş çok yoruldum 14 ayligiz