Kubra34 ne güzel bizimkide sefatlili muzlusunu sevdi hippin almıştım ilk kez yedirdim aslında bende cok taraftar değilim ama ek gıdada cok zorlanıyorum bari ondan yesin diyorum🙈kendimce çare,muhallebiyi bizimki tatsız diye istemiyor gece mamasını denicem birde herseyi deniyorum tok tutma konusunda aynıdır bence ikiside katı ve muhallebi tarzında canım