Merhaba yeniyim ve sormak istiyorum eminim ki sorulmuştur.Bebeğim 2 aylık ve nedense gündüzleri omzumda uyumak istiyor yatırınca uyanıyor anakucağında uyuyor 2 uyku en fazla kısa oda ama omzuma alında uyuyor uzun süreli hayliyle tuvalet iş güç yapılmıyor geceleri babynestte uyuyor ilk uykuya kadar sonra yine yatarsa uyuyor sonra kalktımmı emzirdikten sonra kolumda uyuyor altta yastık ben tabi kıpardamadan öylece uyuyorum yatağı var anne yanı ama yatmıyor böyle olupta geçiyor mu sonradan😂