Bal-Kaymak Yorgunanne89 bilgim yok üstte kalsın post aşağı düşmüş. Bilen biri yardımcı olur inşallah.
Fatmaapo Yorgunanne89 ben de cok arastrdım. Bazı gruplarda Nbl probıyotık dropu onermısler bgn alacagım uzun arastrmalarım sonucunda ınsllah ıse yarar
Fatmaapo Yorgunanne89 canım bırsey sorucam ben artık kafayı yemek uzereeyım etrafımdakıler falan bana. Benım cok panık yaptıgımı gerksız seylerın uzerıne gttgımı soleemye basladılar. Senınde bebegın gece.gazı oluyormu kıvranıyormu. Yanı tek benm bebegımde bılmıyorum. 8 aylık benmkı bu arada
Mrcemn Fatmaapo benim oğlum 1 yaşına girecek 1 hafta sonra hala daha gazı var ama kimseyi inandıramıyorum
Yorgunanne89 Fatmaapo pimpiriklikle ne alakasi var bebegin o an agrisi sancisi varsa zaten kendini belli ediyor bunu uyduramazsin ki. Kanitlamaya da calisma bosver bi de onlari mi ikna etcen bunun icin. Benimki de cok gazli surekli bi ikinma halinde nerdeyse🤦♀️
MinikOsman Fatmaapo alerjik bebeklerde genelde gaz sorunu oluyor canım milleti kafana takma he de geç anlamıyor kimse. Benim bebeğim de 8 aylık olacak 2 gün sonra. Ek gıda günlük ne kadar veriyorsun canım bide kaç öğün
Fatmaapo Mrcemn alerjık bebwk oldgumuzdan sanırım hala gaz sıkıntısı yasıuoruz mallesf ınsllah en kısa surede son bulur bu gaz sıkıntısı 🙏
Fatmaapo MinikOsman ayenn he deyıp gecmeye calısıyorum. Bnmkı cok ıstahlı bı bebek. Sabh 10 gbı kahvaltı verıyorum. Bırde 2 3 gbı meyve puresı yada cırba gaz duruma gore gece. Cok rahtsız olursa tek ogun sabh kahvaltısı verıyorum canım