Gull1987 Merhaba arkadaşlar bebeğim 20 aylık. Doğumdan sonra hiç kan tahlili yaptırmadım. Saçlarım çok dökülüyor bir halsizlik sürekli bir de. Sağlık ocakları tam kan tahlili yapıyor mu ? Bütün değerlerime bir baktirayim dedim.
Minnaktosbik Gull1987 Yapıyor canım beni.de saçım dökülüyor eli. Ayağım boşalıp titriyordum 20 gün önce galiba tam tarih hatırlamıyorum yaptırdım Sabah 8_30 saat 10 kadar yapıyorlar burda
irva Gull1987 Geçenlerde yaptırdım d vitaminine ve b12′ye bakılmıyor artık dedi.Diğerlerine bakıyorlar.Zaten önemli olanda demirden sonra bu ikisi.Ne olduğunu sonucun bilmeden d ve b12 vitaminini verip gönderiyorlar artık.
Cheddar Gull1987 kan tahlili yapıyolar sabahtan. Benim değerlerim çok güzel çıktı ama değişen bişey olmadı 😒
glbgci Gull1987 10gün öncesinde aşırı yorgun düştüğümden özelde tüm kan tahlillerime baktırdım hepsi iyiydi doktor bebekten o yorgunluk dedi 😄
Zeyynneep Ben de düşünüyorum bi bekleyeyim hiç vitamin takviyesi aldımız mı bu sürecte sanırıö gerekiyormus emzirme de olunca ama ben hiç almadım ondna mı hep halsızız acba
Zeyynneep irva neden bakmıyorlarmıs acaba direkt baktırmadan da içebiliyor muuuz d vitamini falan acaba
Gull1987 glbgci yorgunluğun çocuktan olma ihtimali de yüksek ama hic şöyle diri diri hissedemiyorum kendimi.
irva Zeyynneep Genelde d herkesin düşük diyor.Ben içmeme taraftarıyım bilmeden.Belki değer normaldir değer fazlalığı olursa da vücuda sıkıntı.
Zeyynneep irva anladım canım sağol evet ondan insnanın kafası karıısyor ama normal de düştü beniö napsam bilemedim