mrveefe12 3 ay 14 günlüğüz ve uyku düzeni oturtamadık hala bazen gündüz uyur gece uyumaz bazen de tam tersi ama çok şükür genel olarak gece uykusu iyi. Gün içinde yere bıraktığımda ağlıyor oyun halısında şirin çığlıklarla oyuncakları tutmaya çalışıyor. Gülücüklerimiz hep var ama son bir kaç gündür ağlayınca ortalığı kaldıracak şiddette ağlıyor Rabbim tüm yavrularımızı korusun büyüyorlar minnoşlar🥰🥰🥰