Merhaba anneler ek gıdaya geçişimizi sebzeler ile yaptık patates balkabağı normal kabak havuç hepsinin püresini önce tattırdım daha sonra bunlarla ikili üçlü püreler yapmaya devam ettim oğlum bunların hepsini sıkıntısız bir şekilde yiyordu sonra sebze çorbalarına geçtim patates havuç pırasa balkabağı çorbası yaptım içine az bir şey irmik attım bu şekilde 3-4 hafta oğlumla ilerledik geçen hafta ise meyvelere geçtim önce meyveleri teker teker tattırdım sonra ikili üçlü püreler halinde devam ettim şimdi gel gelelim oğlum bu meyve pirelerini yedikten sonra iki gündür sebze çorbası yapıyorum öğlen uykudan uyandıktan sonra istedim diye fakat hiçbir şekilde içmiyor yüzüne ekşitiyor diliyle dışarı atıyor ardından meyve püresini getiriyorum veriyorum onu da hayet neşeli yiyor şimdi ben ne yapacağım Bu sebze tekrar nasıl sevdiceğim oğluma Fikri olan var mı