AntiFilozof bltern1 soğumasına gerek yok ben günde bir kere içiyorum yeterli geliyor süt durumunuza göre bakın azsa eğer sabah akşam içebilirsiniz
Aliasaf_emel bltern1 iki kere falan içiyordum günde gece içerdim ama mutlaka bitanesini sıcak daha güzel oluyo sizen tercihinize kalmış