Sevdamavi siz sagdıkca göğüslerinizi uyarıyorsunuz ve kontrolsüzce süt artısı oluyor. Bebeğin bosaltamayacagı kadar çok süt üretimi olursa mastit olursunuz zaten. Vücut bir süre sonra bebeğin ihtiyacı kadar süt üretmeye başlar ancak siz sağıp uyardığınız için vücut yanlış miktar mesajı alıyor. Ayrıca sağmak sütün tazyiğini artırır ve bazı bebekler bununla baş edemez, meme reddi yapabilir. Sagdıgınız sütü buzlukta muhafaza etmelisiniz. Bazı bebekler donmuş sütün tadını sevmez, oğlum asla kabul etmedi, boşuna sağmış olursunuz. Sağılan sütü kaşıkla verseniz dökülüp saçılacak zayi olacak, biberonla verseniz meme reddi yapabilir. 13,5 aylık oldu oğlum Hiç doğru düzgün sağmadım. Sagmanın çok abartıldığını düşünüyorum.