[silindi] Dün ilk duşunu aldırdık derisi bugün daha da kalkmış beyaz beyaz dökülüyor elleri göbeği ayakları cok soyuluyor ilk kızımda böyle olmamıştı normal midir ki
Gizemhzl [silindi] kızıma kuvözde cok fazla sıcak hava verildigi için çok soyuluyordu bepanthol onarıcı bakım kremi sürüyorlardı. Hafta 1 küçük tüp alıyorduk hatta. Tabrculuktan sonra bizde aldık kullanıyoruz
GizemHazal [silindi] çok normal ilk derisini atıcak bebişin sen güzelce nemlendir vücudunu bebişinin ☺️
[silindi] Çok teşekkür ederim bebek yağı sürüyordum bübchen in mustela kremde sürerim ilk kızımda kullanmıştım onu nemlendirmek icin
Didem11 Bebegim13 günlük derisi çok soyuluyor. Ne sureblirin krem yağ önerirsiniz bahsettginiz ürünler nedir