Kızlar oğlum 3 ay 11 günlük. Karnı ve sırtında böyle kızarıklıklar görüyorum en fazla 1 saate kendiliğinden gitmiş oluyor. Yani kendiliğinden çıkıp kendiliğinden kayboluyor. Rabbim göstermesin lösemiden şüpheleniyorum yarın doktora götüreceğim. Sizin bebeklerinizde de oldu mu?
