izmirlokma 9 kıkırdak deliğim var, hiç bir şey yapmama gerek kalmamıştı. Bir süre küpeyi çıkartmamaya özen gösterin. Bir de antibiyotikli kremlerden öneriyor doktorlar mikrop kapmaması için. Onu doktorunuza danışın bir, ilaç önermem doğru olmaz benim. Onun haricinde, ekstrem bir yan etki vs olmadığı takdirde kendiliğinden geçiyor esasen.