Zynbond Kızlar merhaba doğumumun bugun 33.günü çok kolay bi doğumum oldu ama sonrası hiç öyle geçmedi. Ikınmaya bağlı basur sorunu yaşıyorum ne yaptıysam geçiremedim üstüne birde dikişlerim hala iyileşmediler ayakta kaldıkça agrıyor. Benimle aynı problemleri yaşayan varmı acaba? Siz neler yaptınız toparlanmak için
PelinKaraca Zynbond basur oluyor malesef doğumda ıkınmaktan. Kabız olmaman gerek sıvı şeyler tüket ekmek azalt. Dikişlerin içinde pedini sürekli değiştir yıkanırken elini sürme batikonla pansuman yap sirkeli su ile pansuman yap. Çok ayakta kalma. Gerinme.