Deletedmom_52 Merhaba anneler, kendi anne sütünüzün artması için deneyipte faydasını gördüğünüz yiyecek içecekler var mı? Varsa lütfen benimle paylaşın
NukleerBaslikliKiz Deletedmom_52 Bulgur,soğan, ayran, dere otu,hurma, incir, bol su, bestlak damla, emziren anne çayı
Tatlisannedilekk Deletedmom_52 dereotu, bulgur pilavı, petibör bisküvi, tahin helvası, bol su bana en çok bunlar yarıyor
tontisbebegim Fati45 her türlü 😂 rezene kimyon çayı yapıyorum. Ama kimyonu bol koyuyorum 1 yemek kaşığı kadar. Yemeklere de önündeki tabağa en az 1 çay kaşığı kadar atıyorum.
Yamukprenses Hurma kısır sütlaç der susarım 🥰 bana tek iyi gelen onlar oldu be süt çayları ne dereotu hiçbiri fayda etmiyor bende
Yavrusununannesiii Deletedmom_52 ıspanak sulu yemeğini yap , gofret, petitbör bisküvi (ben ikisini gece yanıma alıyorum emzirirken atıştırıyorum su ile ) bulgur pilavı, lahana çorbası ,