Bu yazdıklarımda sorun yaşayan muhakkak vardır. Gerçekten saglik sorunu olanlara Allah acil şifalar versin. Ama onun haricinde bu testleri kesinlikle 40 günden sonra yaptırın hatta 50 gün civarı daha makbul. Bebegim 38. Haftada dogdu ve minik dogdu 2500 gram. Hangi teste gitsek sorun çıktı ilk dogdugu zamanlar. Çok üzüldüm sorun var diye. Ama bebeklerin kulakları da kalçası da zamanla gelişiyor yerine oturuyor. Stres yapmayın ama cok erken götürürseniz testlere hep 2. Ve 3. Ye gitmek gerekiyor. Gidilsin sorun degil ama anne olarak kendimizi parcaliyoruz. Nacizane tavsiyem olsun bebeginize zaman verin Allah’ın izniyle gelisimini tamamlasin oyle yaptırın testlerinizi. Bu da bence 40 gün civarına tekabül ediyor. Tabi bu önerim benim gibi bebeğinin kilosu dusuk olanlar icin geçerli