Kızlar 1:30 aylık oğlum var sadece anne sütüyle besleniyor ve hemen hemen her bezi kakalı bir şekilde anne sütü aldığı için sıvı gibi acaba ishal mi değil mi anlayamıyorum yani bu durum normal mi her bezi günde on tane bez de açsam hepsi kakalı oluyor
ve birde eğer doymazsa kaka yapabilir mi pek durmuyor da acaba doymuyor mu diyorum