Dezehs suan cok erken ama daha 22 gunluksunuz bende zumba yapıyordum 8 aydan sonra basladim sutten kesince diyetle birlikte yine devam edecegim ama leslie suan yapmaniz dikisleriniz acisindan zor sadece yürümek te fayda sağlamıyor o yüzden kendinizi bosuna yormayin biraz toparlanin yaparsiniz