Darkrosewater erdeminannesi12 1 ay falan sürdü daha uzun süren de var ben tuvalete falan girdiğimde karnımı bastırırdım daha çok gelirdi sen de öyle yap 9ayın pis kanı normal yani
NukleerBaslikliKiz erdeminannesi12 Benim de öyle olmuştu yaklaşık bir ay sürdü bir hafta sonra da adet olmuştum
erdeminannesi12 Med benimde 15. günde falan azalmıştı rengi baya düzelmişti bi kaç gündür normal adet kanaması gibi gelmeye devam ediyo artarsa gel dediler ama alttan muayene ediceği için korkuyorum gitmeye 😣