zeynomiiniik Damlacelikk ama bezin emici olması lazım ki o da yok maalesef, bezin arka kısmı kuru kalkıyor ön tarafı ıslak hep.
hmkn92 Damlacelikk molfix pure&soft almıştım denemek için kızımın poposunda delik açtı resmen 1 hafta içinde maf etti bıze yaramamıştı.Emiciliği de pek iyi değil. Biraz kızımın da hashas oldugu için sanırım bız maf olduk ve memnun kalmamıştık.
maras46 Damlacelikk 3 aydır kullanıyorum bi sıkıntı yaşamadım pişik falan da yapmadi, lâstik izi söylendiği gibi bazen bizde de çıkıyor ben de izi çıktığı zamanlar acaba çok mu sıkıyorum diye düşünüyordum genel olarak oluyormuş demek ki
Aymiraaa Damlacelikk pure soft kullanıyorum 1 yıldır aşırı memnunum hatta ayda 1 trendyolda indirime giriyor stok yapıyorum eczacıbaşıydı sanırım satıcının adı lastik izi olmuyor yumuşacık molfixin yeşil olanı bizde çok iz yaptı ama
akidesekerii Damlacelikk Genel olarak memnunum pure and soft kullanıyoruz ama geniş bir bez bacak arasında çok toplanıyor sanki. Sleppy daha dar ilk onu kullanıyorduk ona geri mi dönsem bilemedim o da biraz uzun süre kalınca gece filan koku yapıyor.
Eylusunannesiii Damlacelikk ben deneyim dedim aslinda guzel pisik falan yapmadi ama aşırı iz yapiyor buyukte alsak bide su son gunlerde taşırma sorunu yaşıyoruz 🥴
Nlyckmk Damlacelikk bende ogluma 2 aylıktan itibaren molfix kullandım büyüdükce lastik izi olmaya başladı ama bunun haricinde hiçbir problem yaşamadık lastik izleri oglumun canını acıtır belki diye her alt açmada sudocrem sürüyorum hafiften en azından yara olmadı memnunum☺️