Merhaba anneler
dün covid testim pozitif çıktı. Emzirdiğim için filyasyon ekibi ilaç bırakmadı. Emzirmeye devam ermem istendi. Bende iki kat maske takıp emzirip evde kendimi izole ettiğim odama geri dönüyorum. Eşim negatif şuan için ve bebeğin bakımını o yapıyor. Benim gibi bu durumu yaşayan var mı ? İyileşme sürecini nasıl geçirdiniz ? Neler kullandınız ? Kendimi daha çabuk nasıl toparlarım ? Bana biraz fikir verir misiniz ?