Merhaba sevgili anneler ☺️ Benim de sizlere bir sorum olacak kızım 16 Nisan günü inşallah 1 yaşına girecek ve beni yaklaşık olarak 8 ay emdi ve kendi kendine bırakmış oldu emmeyi ama bu arada sürekli devam sütü içti ek gıdalarını da tüketti benim sorum acaba devam sütünü kaç yaşına kadar veya kaç aya kadar daha devam ettirip sonrasında bırakayım siz anneler kaç yaşına kadar bebeğinize devam sütü içirip bıraktırdınız ve normal sütlere başladınız cevaplarınızı bekliyorum herkese bebeği ile birlikte sağlıklı günler dilerim 🥰