Anneler ne olur bana bir fikir verin. 19 aylık Oğlum var. Oğlum akşam beşiğinde kendi kendine uyur emmeyi kestik gece genelde uyanmaz. Ama uyumayı sevmiyor pek. akşam 22 de yatar sabah 6 da kalkar. Benim sorunum öğle uykusu. Öğlen kendi kendine uyumadığı icin ayağımda sallıyorum ve bu beni çok yoruyor. Çünkü hiç bir zaman uykusu gelmiyor ben zorla ayağımdan kalkmaya çalışırken onu sallayıp uyumaya zorluyorum resmen. Uyuyunca 1,5 saat uyur genelde. Ama bazen uyutmak 1 saati buluyor ve ben bacaklarım tükenmiş oluyorum artık. İki gündür. Karar verdim sallamayacağım isterse uyumasın dedim. Dün akşam 9 a kadar uyumadı. O kadar uykusuzluğa nasıl dayanıyor anlamıyorum. 9 da zorla uyuttum sabah 6 da kalktı yine. Bir önceki gün öğlen gic uyumadığı halde nasıl bu kadar az uyku ile durabiliyor inanamıyorum. Bugün öğlen ağlamadı hiç ama uğraştım beşiğine yatırdım bir saat bekledim uyumadı. Kaldırdım geri. Böyle böyle öğlen uykusunu bırakır mi bana bi akıl verin. Ne yapmalıyım. Kendi kendine uyumayı bilen çocuk öğlen uyumuyor. Uykusu gelse bile uyumuyor. Öğlen uyumayınca onun yerine gece uzun uyuyum demiyor. Ne yapmalıyım ☹️