Zbrrnucr Merhaba kızlar dün bebeğim 2 . Ay aşısını oldu huzursuz olması normalmiş ama dün öğleden sonra saatlerinden beri emmek istemiyor napacamı şaşırdım gecede zor emzirdim ağlıyor hep bu durumu yaşayan varmı aşıdan kaynaklanıyor olabilirmi?
Ferzanberaa Zbrrnucr Bizde dün aşı olduk. Aynı sıkıntı bizde de var. Çok az emik bırakıyor. Bende sağıp biberonla veriyorum. En azından karnı doyuyor. Ben çareyi bu şekilde buldum.
Karen Zbrrnucr iki saate gidicez bizde yaptırmaya ilk bebeğim mamadan tiksinmişti bu açıdan sonra ek gıdaya geçene kadar hayatım kâbusa dönmüştü şimdi aynısını yaşamaktan çok korkuyorum 😞
Ynccelikaktas Zbrrnucr ben daha yaptirmadim. Haftaya yapılacak . Aşı yerleri açıdığı için emmez belki yatakta uzanarak emzirmeyi deneyin isterseniz belki işe yarar.
Zbrrnucr Ferzanberaa peki ağlıyormu benimki resmen avazı çıktığı kadar ağlıyor zor tutturuyorum bazen hiç tutmuyor
Zbrrnucr Biberonunda istemiyor biraz içip diliyle itiyor biberon vermekte istemiyorum alışır diye korkuyorum
Ferzanberaa Zbrrnucr Ben aşıya gitmeden önce calpol verdim. O yüzden hiç ateşi çıkmadı sadece iştahsızlığı oldu ve emmede zorluk çektik. Ara ara da nazlanıyor. Karnını doğurmak için mecbur sütü sağıp veriyorum. Calpolu günde 3 defa 1 çay kaşığı verdim.
Mervee98 Zbrrnucr evet aşıdan büyük ihtimal ateş yoksa bile ağrısı vardır yatım çay kaşığı calpol verin yarım saat sonra sakinleşiyo
Uygarbebek Zbrrnucr aşı yerleri acıyo olabilir.. yatarak emzirmeye çalışın.. böylece çok dokunmazsınız aşı yerlerine daha rahat olur o da