tilbeyasar35 Merhaba anneler oğlum 3 aylık ve sadece anne sütüyle besleniyor. Kakasını fitil yardımıyla yapıyor sadece denemediğim şey kalmadı. Zeytinyağı içirdim. Poposunu uyardım ama nafile. Aynı durumu yaşıyan muhakkak annelerimiz vardır siz neler yaptınız ?
Ecrinsena Benim kızımda sadece anne sütü ile besleniyor ve kakasını haftada 1 kere anca yapıyor kilo alımı gelişimi normal olduğu için doktor sorun olmaz dedi 10 günü geçerse o zaman fitil kullan dedi