Kizçelerimmm selamlaarrr. Nasılsınız? Sizlerden fikir almak için geldim bugün buraya.
Ben bu ek gıda konusunda çok zorlanıyorum. Zorlanıyorum derken tarif bulmakta. Hep aynı şeyleri de yedirmek istemiyorum. Sizler bebeklerinize kahvaltı öğününde neler veriyorsunuz? Diğer öğünleri ne zaman veriyorsunuz ve neler hazırlıyorsunuz? Bebeğim 8 ay 11 günlük. Rica etsem bana biraz tarif verebilir misiniz? Gerçekten fikirlerinize ihtiyacım var. ♥️🙏