Beyzanur25 Sizce elektiriklimi iyi yoksa elle sagılan makinalar mı iyi hangi markayı tavsiye edersiniz
ebz09 Beyzanur25 sut üretimi arttırmak maksadıyla alınıyorsa elektrikli olan daha mantıklı geliyor. Manuel biraz yorucu. Yok ben sadece sağım yapıcam arada bir dersenizde Manuel
elfeyllzdmr Beyzanur25 elektrikli tabikide. Çünkü elektriklisi bile kaç dakika alıyor sağarken. Manueli düşünemiyorum