Irmak45 ben suni sancıyla normal doğum yaptım, hastanede açılmam başlayınca annem otu suya koydu benim niyetime sonra felak nas fatiha dualar okumuş ama bende inandım faydasının olacağına. Ot açıldıkça benim açılmam da hızlandı bebek doğduktan sonra aradık annemi otu çıkar sudan diye. Ben sudan içmedim annem kendi evinde yaptı çok şükür kolay oldu doğumum