AlininAnnesii- bu ay forumda gördüğüm kadarıyla çoğu anne gecikme yaşadı ben de aynı şekilde 3 aydır düzenli oluyordum bu ay 6 gün geciktim bugün oldum çok şükür. Mevsimsel geçiş dönemi olduğu için böyle oldu sanırım ilk 1 yıl gecikmeler düzensizlikler normal ayrıca emziriyorsanız onun da etkisi vardır gecikmesinde. Bi test alın isterseniz içiniz rahat etsin eşimin zoruyla yaptım ben kafam rahattı 2 gündür