Kızıma balık aldık 18 aylık ben de çok severim akvaryum küçüklerinden aldık 2 de japon koyduk içine güzel güzel. Sonra kızımı aldık salona annem bak sana ne aldık dedik kızım mama mama diye akvaryumun kapağını açtı elini attı bir anda hemen çıkarttık kızım onlar cici balık yenmez falan diye kızım tutturdu mama mama yices diyor. Kızım balık delisi bu arada çok sever yemeyi. Başından ayrılamıyorum sürekli mama ist diye bağırıyor bugün balık pisirecegim mecbur 😄😄 eşim de kedi alsak üstüne çıkardı hayvanın iyi ki almamışız diyor.