Selam hanımlar 6 ay önce sezeryan doğum yaptım 40 gün boyunca kanama devam etti hemen ardından 10 güne bir regl oldum 3 ay sonra düzene girdi ama bu ay 18 gün gecikti korktum sağlık ocağında kan verdim gebelik yok dünden beri kahverengi akıntı oluyo ara ara bu nedir anlayamadım. Kadın doğuma randevu bulamadım hemen biz ne bilelim doktora git demeyin 😅 aynısını yaşayan varmıdır acaba 🤔