Ozlemberkay Annnisshhh burdaki acil yapmiyor yask etmisler bekar kzialr da hamile gidip yapiyolar diye yasak olmus sadece saglik ocagi
Annnisshhh Ozlemberkay bekarlar rest yaptıramaz diye bir şey mi var ya ne, saçma onlsr bence işin kolayına kaçmışlar sen eczaneler kapanmadan bir test daha al erken gebelik testi biraz pahalı bir test onda net görülür
busrasahinn Ozlemberkay canım öyle diyorlar ama sen gidip çok ağrım var ilaç kullanıyorum hamile olabilirim kan testi yaptırmak istiyorum diyosun o zaman yapıyorlar
Kuzumveben Ozlemberkay erken gebelik testleri varya onlardan al onlar daha hizli sonuc veriyor ondan ne cikicak tekrar bakarsin
Ozlemberkay Annnisshhh canm acilde kam testi olmuyor hni bekar kizalrda hamile kliyor sorn fln cikiyor baya uzm mesele o yuzdn😚😇😙 yasak acilde anca bagli oldugumuz saglik ocagi bkiyor
Deletedmom412 Ozlemberkay karın ağrım var diye gidin yada başka bi bahane ile. Gebelikten şüpheleniyorum diyin yaparlar😂
MinikMucizemNil Ozlemberkay bende şuan aynı tereddütteyim test yapmaya korkuyorum 5 gün geciktim. Spiral var ama inş adet düzensizliğidir
NurR Ozlemberkay ben silik çizgiyle öğrenmiştim hamile olduğumu ama süre de önemli burda tabi hemen çıkması lazım 10-15 dakika geçince geçersiz oluyor tekrar yapın en iyisi
Ozlemberkay Deletedmom412 yapmazlar eminim a citen karin agrim var adet olackmis gibi oluyorum korkudnmi ne bilemdm ki
Ozlemberkay hanimlar adet samcisi gibi samci girdi karnma sidmi acba adetmi olacgim bilmedm ki siprle hmile klsm zararlimi ne olack lutfn bu cuma gunu hurmetine dua edin bnm icn oglm daha kucuk
Ozlemberkay busrasahinn gercktnmi olmadi pyle ypacgim ya deselr geblik testi yp veya hngi ilack oracikta dona kalirim
Kahvegerek Ozlemberkay benim adetim hep düzensizdi en son aralıkta olmuştum martta öğrendiğimde 5 haftalık hamileydim
Ozlemberkay Rabiyamine agirt tasimamam gerketi bnm evde sobali komur torbalarini balkonun altinda duzltim cektim ve posta acmistim bunla ilgili sert bi sekilde istemsizce bilmedn iliski esnasinda esim ser bi hmle ypti ymi serk oldu cok afedersn ondn da suphelndim
Rabialina Ozlemberkay 🖐ben canım benim 1 hafta geçiyordu yaptım çizgi çıktı sonra dr ye gittim kan aldılar çıkmadı
Ozlemberkay Rabialina gercktnmi icime su serptn teste pozitf knda negatifmiydi yanlis gormedim dimi hamilelik fln yok sidmi ❤😋
busrasahinn Ozlemberkay antibiyotik 🤣 demezler test yap evde diye derselerde testte çıkması için gecikmem gerekiyo diye