Kızlar ben kızıma bu eğitimi verdim bugün 12.45 te yatırdım yatağına 12.50 de ciddi ağlamalar başladı ama dayandım bu sabah sanki yürek yemişim gibi normalde ağlamasına hayatta dayanamam ama düşündüm ve bunu yapmam lazımdı ağlatmadan yapmak isterdim ama malesef. 13.15 te tam uykuya daldı iç çeke çeke 13.20 de iç çekmeyi birakti emziği attı ağzından. Şimdi sorum şu bu uykuya her dalışta aynımı olucak ?