Annelerim. Kızım 7 ay 20 günlük.
Günde 3 ana 3 ara öğün yediriyorum diyenlere o kadar özeniyorum ki . Bebeğim asla iştahsız bir bebek değil tersine obur resmen çatallarımızı takip eder , aşırı meme düşkündür, ağzına birsey götürdük mü ağzını açar yemeye calisir ister ağlar vs. Ama ek gıda asla istemiyor yemiyor çok üzülüyorum hem iştahlı hemde yememesine. Burda okuduğum arastirdigim herseyi denedim ama daha hazırladığım hicbirseyi sonuna kadar yemedi 🥺 sebze püreleri, meyve püreleri, çorbalar, kendim yaptığım lor peynirli, yoğurt herseyi denedim ama yok bir iki kaşık yiyip bırakıyor. Ben başından beri blender kullanmadım çiğneme refleksi ve öğrenmesi açısından. Ona rağmen bizim bu ek gıda reddimizin sebebi Pütürlü gıdalar. Birsey parça parça ise asla yemiyor öğürüyor çıkarmak istiyor yemiyor Bi süre sonra ağzını kitliyor . Artık büyük meme ne kadar karışlıyordur ki ihtiyacını. Eline parmak meyve, yaptığım bisküvi bile veremiyorum çiğniyor ama bir şekilde boğazında bırakıyor büyük parça geldiği için sevmiyor. Gerçekten çok üzülüyorum günde tek öğünde olsa vermeye çalışıyorum ama istemeyince çok üzülüyorum halbuki isteyen iştahlı Bi bebek. Bana bir yardımcı olun . Uzun yazdım hakkınızı helal edin 🤎