Kizlar benim bebegim 4 buçuk aylık yavas yavas tadimlara başladık. Bebeğim hem anne sütü hem mama ile besleniyor. Kabızlık problemi yaşıyoruz lütfen kullandığınız
🦋probiyotik
🦋kan damlası
🦋gaz damlasını
paylaşır mısınız?
Not:şu anda tadimlara başladık ama probiyotik kullanmadan başladığımdan mı kabız oldu bilmiyorum. Kan damlası da kabızlık yaparmış doktor kontrole gelene kadar kan damlasını keselim dedi sağlık ocağının verdiğini kullanıyordum