Bebeğim 2 aylık emzik vermek istiyorum. Süt ihtiyacı olmadığında bile emmek istiyor ya da elini komple ağzına götürüyor çünkü. Evde iki farklı emzigim var biri eczane markası damaklı diğeri Philips avent. İkisini de kabul etmiyoe ugrassam da. Boyle olup baştan degil de sonradan emzik kabul eden bebeği olan var mı. Son çare bibs mi alıp denesem.