Hygge Zynpyldzz En iyisi zebra. Evimde hiç perde yok. Çok kapatıyor basıyor ev perdeyle, odalar küçülüyor resmen 🙈🙈😃
Zynpyldzz Hygge bende de uzun uzun boydan boya perdeler 🤣🤣🤣 zevk tercihleri tabiii dekorasyona göre neden olmasın 🤗
Zynpyldzz Bingoyu hiç denemedim omo aldım pek memnun kalmadım ariel oxijen kullanıyorum şu anda memnun gibiyim aklımda olsun amaa canım 🤗🤗
deletedmom1106 Zynpyldzz valla bende kullanıyodum ariel bingoda şokda belli bi miktar alısverise indirime giriyodu aldım ve sonuç muhtişimmm 🐘
Zynpyldzz deletedmom1106 deterjanım bitince küçük bir paket denicem canım belki daha çok begenirimm😃😃🤗
deletedmom1106 Zynpyldzz inşallah hem ucuzda valla ama dene tabi benn 4 kilolukdu sanırım indirimde 18 liraya almıstım
Zynpyldzz deletedmom1106 ben şokkk baya ıyiymis ariel 5 kilo 55 tl🤷♀️ mutlaka denicem bu fiyattan sonra 🤣
deletedmom1106 Zynpyldzz ama dediğim gibi o dönem kampanyadaydı şimdi diorun keşke 3 4 paket alaymısım 😂😂😂
Zynpyldzz OncedenGurme kocam bey yüzünden günesligi bile açamıyorum birde koyu renk perde aman allahhimm😫😫🤣🤣
Zynpyldzz deletedmom1106 günü gelmeden hep takip ederim sayfalarından çok işime yarar şeyi ucuza buldum yaa 😃