Merhaba, ben de 16 günlük anneyim. Sezeryan doğum yaptım. Biz de mama takviyesine başladık. Bir göğüsümden iyi süt geliyor ama diğerinden yeterli gelmiyor sanırım. Olabildiğince emzirmeye çalışıyorum ama yeterli gelmiyor 😔 aptamil mama kullanıyorum. Çok mama vermemeye çalışıyordum ama çocuğum aç kalmasındansa emzirme+mama şeklinde devam edeceğim