Merhaba anneler , buraya ilk kez yazıyorum. Biraz önce bebeğim yatağının kenarına dudağıyla çartı ,azcık kanadı ve sonra kanama durdu. Sonrasında dudağını kontrol edip baktığımda üst dudak bağı kopmuş gibi duruyor, hemen doktora randevu aldım saat 4de gidiyoruz doktora, çok korkuyorum ve hala şoktayım . Böyle bir şey yaşayan varmı, ne olacak , düzelirim üst dudak bağı, çok korkuyorum panikteyim . Emerken normal emiyor,ağlamıyor,oynuyordu.Şuan uyuyor uyanınca hemen hastaneye gidcez. Çok korkuyorum