Merhaba canlar 4 gün önce şiddetli sol kasık ağrısıyla acile gittim sol yumurtalığım da kist varmış patlamış sol rahim tüpünü tikamis şuan içerde kanama var ameliyatla sol tüpünü almak zorundayız dedi doktor çok moralim bozuk tekrar çocuk sahibi olabilir miyim tek tüp olunca neler olacak bilmiyorum şuan 15 nisana kadar bekleme de kalıcaz yat dinlen bol su iç dedi doktor kafam çok karışık yaşım küçük olduğu için çok ameliyat taraftarı değil doktor daha 24 yaşındayım 16 aylık bir oğlum onu da sütten kesmek zorunda kaldım piskolojik olarak hiç iyi değilim