AyselSedarEslem Merhaba arkadaşlar bebeğimin süt ürünlerine alerjisi var 3 gün sonra 4 aya gireceğiz inşallah malum aşıları var birde kan ilacı başlanacak en doğal boyasız kan damlası tavsiyesi olan var mı ne kullanmalıyım ?
eceunverkanra AyselSedarEslem Biz bestiron kullaniyoruz, icinde herhangi bir katki maddesi yok. Seker de yok. İcerigi cok temiz, tatlandirici olarak sadece zeytinyagi var biz onu kullaniyoruz.