Rumeysadgl canım sen doğru doktoru bulana kadar bebişine yazık olacak! Bende atopik annesiyim çoklu alerjimiz var. Sana tavsiyem doktora görünene kadar, sen süt ve süt ürünleri, yumurta, kuruyemiş tüketme. Yediklerini not et, doktora Gittiğinde yardımı olur. Ayrıca Bebişini çok sıcak olmayan suda hergün, mümkünse sabah akşam yıka, havluyla kurulana nemliyken cildi keremle..parfümlü deterjan yerine doğal deterjan kullan.şimdilik biodermanın Nemlendirici kremini kullan banyodan sonra hemen sür, gün içinde sür. En azından doktorun tavsiye ettiği ürünleri alana kadar iş görür. Şimdilik bu tavsiyeleri verebilirim sana. Emziriyormusun bilmiyorum ama, lakin mama veriyorsan da, mama konusunda tecrübem yok. Ben Mama vermiyorum. Çok geçmiş olsun. Gelişmeleri paylaş olur mu? Belkide alerji değildir. Rabbim sifasını versin ve hayırlı doktorlarla karşılaştırsın