Kızlar merhaba, oğlum 6 ay 23 günlük altı ay dolunca tadimlara başladık başta o kadar güzeldiki herşeye ağzını açıyordu çok istekliydi yoğurda hele cirpiniyordu bı sonraki kaşık için. Ama sonra bı iki hafta geçtikten sonra istememeye başladı şimdide ağzına boş kaşık bile yaklassa sımsıkı kapatiyo ağzını emzigini bile almak istemiyo elimden de yemiyo napsam bilemedim😢