Burcuva Ben 1 ay önce doğum yaptım. Kanamam 3. Haftada bitmişti. Şimdi tekrar başladı. Adet mi oldum acaba dedim ama emzirirken bu kadar çabuk olmaz diyorlar. Benzer durum yaşayan var mı?