Annebebek58 Bebegimin 8 aylik olmasina 3 4 gun var ama ne emiyor ne de formul mama iciyor aslinda emmek istiyor ama sutum yokk Ben bunu nasil doyuracagimm benimle ayni durumda veya benzer durumda olan var mi ?
annesinin_kizi Annebebek58 sabah öğle akşam yemek yedir aralarda da muhallebi tarzı şeyler yaparsın benim kızım 7 aydan sonra gündüz ek gıda ağırlıklı gitti Şimdi 10 ay olacak ayın 4 ünde Kahvaltıya karışım yapma Köfte makarna pilav pankek her şeyi yer bebeğin dişi var mı
Annebebek58 Angelgirl sabah uyaninca 90 veya 120 cc bir veriyorum oglen 3 4 gibi 120 cc daha veriyorum aksam yatarken yine 120 90 cc kadar veriyorum gunde 3 kere mama vermeye calisiyorum ama biberonla icmiyor kasikla zar zor iciriyorum
Angelgirl Annebebek58 yaaa neden bıberonla ıcmıo ki. Acaba ek gıdada bıseylerı cok sevdı onları mı ıstıo. Gayet ıyıde verıomussn
Angelgirl Annebebek58 olmzsa aksam yatarken ver sadece mama canım. Bak benım doktorum aksam yatmadan mamayı cok ver gece uyanmasn dıodu. Tabı bizimkine ıslemedi
Annebebek58 Annebebek58 yok yaa zar zor yiyorrr hepsini saydigima bakmayinn cabuk acikiyor gerii toplasan hepsinden bir corba kasigi anca yiyor
Annebebek58 Angelgirl yapip veriyorum ama banamisin demiyorr 2 3 saat sonra geri uyaniyorr uyandikdan sonra emip yatiyor sonra saat basi kalkiuorr cildirmak uzereyimm
Angelgirl Annebebek58 iştahsızlık varsa vardır bı sebebi. Her bebek oyle uyanıo canım benımkıde oule aglaya aglaya yatıo her saat bası kalkıo
annesinin_kizi Annebebek58 anne sütünü 40 gün içti sadece sonra mamaha başladım Mamayı bazen uyumadan önce ve gece veriyorum gece acıkıyor uyanıyor Kızım gündüz mamayı hiç içmiyor biberonu yaklaştırır ca eliyle itiyor Gündüz bazen su süt karıştırıp veriyorum Dişi çıkmasa bile damaklarıyla ezer yer her şeyi