Merhaba. Kızım 8 aylık olmak üzere. Artık pusete sığmıyor, bu yüzden oto koltuğu almaya karar verdik. Dün kısa bir araştırma yaptım, buradaki eski postları da okudum. Maxi cosi tobi marka almaya karar verdim. Adac güvenlik testlerinden geçtiği için ve güvenilir olduğu için. Sipariş de ettim şu an kargoya verildi fakat aklıma takılan bir nokta var. Aldığım koltuk geriye dönük olarak kullanılamıyor. 2 yaşına kadar da geriye dönük olması daha güvenliymiş. Kullanan var mı acaba o modeli? Memnun musunuz? Yoksa siparişi iptal edip farklı bir model mi düşünmeliyim? Aynı fiyata belki geri yönde kullanılabilen farklı bir marka bulabilirim fakat sizce marka mı önemli yoksa bu özellik mi? Bütçem 2 bin lira bu arada onu da belirteyim. Öneride bulunanlara şimdiden teşekkür ederim. ☺️