Deletedmom44 kapı yaptırmayın kenarda olsun ortada giriş olmasın benimki yanda kapısız artık yatağa giriyo çıkıyo uykusu gelince giidyo uyandığında yataktan çıkıp geliyo diğer türlü uyku sersemi kapı açmayla uğracak dengesi bozulacak düşecek falan hapishane gibi ne gerek var kapıya yoksa üsttünden atlamaya çalışır