ZMK Zeynada altı vacumlu olduğu için aldım sağlıklı olduğu için bu kadar pahalı ben senede bir her yerde net %50 indirim oluyor oioilerdr o zaman yarı fiyatına almıştım kaşık kase tabak önlük 135 e mi ne gelmişti
Nilguny Zeynada valla bende herkesde görüyordum o yüzden aldım meraktan almasam da olurmuş boşuna o kadar para vermeyin vakumu kuvvetli değil yakalığı zaten kocaman taktırmıyor kaşık desen ancak 6. Ayda muhallebi verebilirsin sonra kullanılmıyor. Bende üç beş tane fisher price bölmeli tabakları var onları kullanıyorum birde tabağında deterjan kokusu kalıyor gibi bi tatmin etmiyor artık beni kendisi ilk başta herkesde var diye aşırı güzel geliyordu. 😀
EmineYilmaz Zeynada ben indimden 50 TL ye almıştım tanelerini. Şuan gerçekten aşırı pahalı . 50 verilir de 100 verilmez yani
Deletedmom44 Zeynada ben sadece tabağını aldım indirimdeyken 44 TL’ye ama sorsan 2-3 kere kullandım aslında hiç almasam iyiymiş😀
Beyzazeynep Bebde vakumu icin almistim kizim pit cikariverdi. Ayrica yemek kojusu deterjan kokusu vs kaliyor. Ben ancak meyve koyup veriyorum. Yemek olmuyor kokuyor. Kasigida kucucuk.
dertlikerkenez Zeynada vakumlu olması işe yaramadı, oğlum pıt diye çıkarıyor. Bulaşık makinasına atılmıyor. Çokta gerekli birşey değil, aldığıma pişmanım. Önlüğünü de sevemedi bizim oğlan, asla taktırmıyor.
Zumra_ Zeynada setini almadım sadece kaşığı ve puzzle tabağını aldım makineye atılıyor ayrıca 200 dereceye kadar sıcaklık yazıyordu üzerinde kaşığı seviyor dişleri çıkmadı kaşıyor silikon olduğu için tabağı da vakumlu kaldırıp atmasın diye tercih ettim
sedaykn Zeynada Yemek veremezsiniz koku oluyor. Ben sadece kahvaltı için kullanıyorum. Bence gerekli değil.
2205yasemin Zeynada ben de indirimden aldım normal fiyat olsaydı almazdım yani çok da aman aman olması gereken bişey değilmiş