Biz de yarın deri testi yapacağız. Kaka da nokta şeklinde kan görüyorm arada. Kan testi negatif çıktı. Deride ne çıkacak bakalım. O değilde bu süreçte beni en çok yıpratan çevremdekilere açıklamak oldu. Nokta kadar kandan ne olacak be kızım, bilmemkimin kalası komple kan olmuş, bu çocugun bişeyi yok taş gibi, her bebek kusar ne var bunda bla bla bla…… 😒😒😒😒