Merhabalar bebeğim 4 aylık 2 aylıkken doktorumuzun onayıyla saçlarıini kestik çok çok fazla uzundu şapka takınca altlarfan çıkıyordu o derece uzundu ve çok terleyip rahatsız oluyordu artık bebeğim , fakat saçlarının önü falan uzadı ama arkası yanları bı uzamak bilmedi çok değişik bı görüntü oldu 🙈 niye eşit uzamadi anlayamadık bu durumu yaşayan var mı ya 🤷 badem yağı falan sür diyen oldu ama bilemedim