Kızlar oğlum mama sandalyesinde filan dengesini koruyor ama koltukta filan oturduğum da kendini öne doğru eğiyoe ayaklarına kapanıyor düzletiyorum yine aynısını yapıyor örümcekte de çok güzel yürüyor ama neden oturmuyor kendini öne atıyor koltukta anlamış değilim önerileriniz var mı nasıl alıştırıcam desteksiz oturmaya